Händelserik helg! eller var det?

I frdags så var det stor party eller för att vara i torps iallafall då vi var hos kim & sofie. Jag och min kära underbara vän skulle ju ta det lungt denna helg men det gick vell så där bättre än vad det brukar iallafall ;)
Och igår så kolla vi på melodifestivalen uppe oss kim och sofie det var kul, dok var vi tagade på att supa men det var typ inga andra så vi sket i det och åt mackor ett på natten istället. Det har varit skit fint väder början av veckan och jag har solat så är lite brunare nu. men hela helgen har det typ spö regnat...men vi hade kul ändå!
Nu är det inte långt kvar till vi åker till Estland sen så slutar vi om FYRA veckor helt sjukt vad det går foooort! jag hinner inte riktigt med klockan det går för fort.
"well, maybe there's a god above
but all i've ever learned from love
was how to shoot somebody who outdrew you
it's not a cry that you hear at night
it's not somebody who's seen the light
it's a cold and it's a broken hallelujah"
<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är kung! Puss på dig bästa vän<3

2011-05-16 @ 18:37:26
URL: http://metrobloggen.se/matildamatsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0