Skapligt slut...

Saknar dig...
Idag har jag varit i stallet hela morgonen kolla när minna små syskon red och sen gjorde jag det med. Efter det kom jag hem och bakade cheesecake...mums! sen var jag ute lite med hunden å nu bara dör jag framför tv kollat på melodifestivalen men underbara människor och haft mysigt. gud vad skönt det är att vara hemma igen har saknat allt här så grymt mycket, dok är torpshammar ganska grymt me och fullt med bästa människor. Men som man säger "Borta bra men hemma bäst". Plus att det finns typ miljoner gånger mera att göra i stockholm än i torps =) hehe.
Också längtar jag till vi slutar skolan å flyttar hem för då ska jag och Nathalie skaffa lägenhet, det kommer bli grymt och Nathalie måste verkligen räddas från sin familj haha =D Nä men nu gör jag inte mycket kollar lite på felsms.com och garvar åt dom alla, så jäkla roligt. Att man kan va så jävla osmidig ibland XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0