Så jävla les...

Asså jag känner mig bara så jäkla les på allt! Känns som jag typ inte orkar göra nått och är små hungrig hella tiden. imorgon ska man upp 07:00 KUL! även fast vi ska göra roliga saker känns det ändå tungt att komma upp. Sen så har min telefon flippat me så kan inte komma in på den det ända jag kan göra är att typ svara om någon ringer...och dom som har hand om sånta där svarar mig inte så jag vet inte vad jag ska göra! plus käns det som min dator kommer crasha vilken sekund som hälst. Jag fattar inte varför allt känns jobbit just nu men det kommer bara såna perioder ibland =/
Hoppas det känns bättre snart och min telefon fixar sig! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0