Jag är aldrig hal när jag är med dig... XD

Hejsan, snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för tanndläkar besök i vallentuna! =/ haha nä men det gå säkert bra!. Efter det så ska jag dra mig in mot stan för att vara mad BÄSTASTE Nathalie! vi ska typ shoppa å hänga runt lite...fast nu önskar jag att det skulle vara sommar istället för det skulle vara mycket mysigare =) Men men kommer bli grymt ändå!
Igår då var jag Mamma Mormor Morfar jag och cesar ute vid Lunda. Det var ganska mysigt sen åt vi på daisys på vägen hem...mums. På eftermiddan så var jag hos hästarna och fixa lite. Sen möte jag även en gammal kompis från högstadiet, de var skojjsit många minnen som kom upp då! Tiden går så jävla fort så man hinner knappt med att tänka ;D haha
hejdå, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0