Hejsan!

Hihi nu har jag skaffat blogg, så jag gör vell som alla andra å skriver vad jag har gör på dagarna å lite sånt. Ja så idag har jag varit nere på vallentuna gym&sim och träna lite. Sen åt jag lunch med mamma och lillsyrorna =)
Senare ikväll ska jag förmodligen träffa Tove och Niki, vi ska nog bara hem till Niki och hänga lite :P hihi kommer att bli mega grymt, saknar min kompisar här hemma. Nä men nu ska jag ta å skärpa mig och göra lite svenska eftersom jag har prov efter lovet...vill inte sjuta på det längre då kommer det sluta med att jag gör allt i sista minut. hehe
Så hejdå puss o kram
ni får lite fina bilder med! =)


Kommentarer
Postat av: NikiPiki

Du har en blogg :D jättesöta bilder :) puss

2011-03-06 @ 18:00:34
URL: http://blablablaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0