Blubb

Antingen eller...

  • Svart eller vitt? - Svart.
  • Hund eller katt? - Hund såkalart, katter är onda.
  • Ute eller hemma? - Båda men ute tror jag...
  • Tvspel eller datorspel? - Same shit juh.
  • Singel eller upptagen? - Gillar båda, men uptagen är ju alltid mysigt :P
  • Hångla eller kramas? - Kramas.
  • Lunarstorm, msn eller playahead? - Öhm...facebook.
  • Ragga eller bli uppraggad? -Uppraggad.
  • Blont eller svart hår? - Svart hår.
  • Blåa ögon eller bruna? - Bruna är tufft.
  • Choklad eller lakrits? - Choklad.
  • Coca cola eller fanta? - Coca cola.
  • Pizza eller kebab? - Pizza äckligt med kebab ju.
  • Randigt eller prickigt? - Randigt.
  • Leva eller dö? - leva såklart.
  • Vänner eller familj? - Minna vänner är min familj.
  • Älska eller bli älskad? - Man måste ha båda om det ska vara kärlek.

Kommentarer
Postat av: niki

1. katter e inte onda :(

2. tv-spel och datorspel = två helt olika saker O.o

3. pizza is the shitt! :O



du, jag o annika kan ju ses om typ 1,5 vecka tkr jag :D yes

poss <3

2011-06-25 @ 20:07:35
Postat av: sofia

joho lite e dom onda :P japp det göööööör vi =)

2011-06-29 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0