Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

Ni gör mig till den jag är och det är jag glad för
<3
Nu ska jag rycka upp mig! haha ne men måste verkligen ordna upp livet lite. Sluta med minna ovanor och göra det jag ska istället. Så idag blir det att packa upp, städa, tvätta och sen dra till stallet. Har saknat min hezzt grymt mycket han är bara för underbar så ska bli skönt att få gosa me han lite.
Mhm känner mig lite kluven du ger mig lite dubbelmoral, jag får känslan av att du vill men inte vågar. Och jag tror att jag vill att du ska våga men vet inte hur jag ska få dig att göra det. Jag är grymt glad att fått träffat dig och lärt känna dig. Du drog mig ut ur min onda cirkel och hjälpte mig att stå på minna egna ben.
Men ska inte grubla mera på det utan det blir som det blir nu ska jag istället göra det bästa av den här sommaren som det bara går. Taggar något så grymt till dansbandsveckan då jag och Nathalie åker ner till värdens bästa dalkullor och super skallen av oss!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0