incandescent

Det käns som att jag bara försöker sova bort dagen så det kan bli en ny dag. Det händer liksom inget i veckorna jag bara fördriver tiden. Börjar att bli rastlös nu! Men snart är det jobb som gäller så hoppas att det blir roligare  då :) idag ska jag iallfall klippa gräset, ut och springa och försöka hitta på något annat vettigt.


Do you feel cold and lost in desperation?
You build up hope, but failure’s all you’ve known
Remember all the sadness and frustration
And let it go. Let it go


Kommentarer
Postat av: niki

du kan...

ringa people du inte sett på ett tag!

eller bara ringa folk, (te.x som niki)

göra en knasig spellista på spotify och lyssna på den samtidigt som du solar! 8D (om du inte orkar göra en knasig spellista kan du alltid låna någon av mina konstiga spellistor)

åk in till stan o shoppa!

Baka en kaka.

lär dig något nytt, te.x som att sy eller spela något nytt instrument!!! :)

gå en otroligt lång promenad tills du är helt lost!

chatta med folk på omegle

måla galger eller stenar hos din mormor.

Ta en promenad med ceasar hem till mig och hälsa min familj ifrån mig!

Åk till Tove.

Skriv poetiska dikter om livet.

se om transformers filmerna.

ELLER se om parryhotter,starwars etc...

se på sagan om... youtubeklippen.

designa en hemsida på wix

bli medlem på stumbleupon

njut av sommar och frihet



:D



<3

2011-06-25 @ 20:20:30
Postat av: sofia

haha <3

2011-06-29 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0