heeey

Jag suger på att blogga hehe men käns som jag typ bara skriver om onödiga saker bara för att skriva något ibland. Men ska nog försöka bättra mig lite där!. Midsommar vart det grillning och mys på kvällen med trevligt folk hemma i brottby innan hade ja vart hos pollarna och ridigt =) och en till rolig sak var att min underbara vän Tove kom och hälsa på i skogen hela helgen. Lördagen blev ganska så seg var lite i stallet sen kolla film och bara tog det lungt vilket var behövligt efter fredagen. Söndagen blev det städa, tvätta, måla och laga mat till små syrorna så jag har skrapat ihop lite vuxenpoäng där! Idag har jag bara jobbat på bränan och vart å snygga till rufset lite och massor med måleri. Mycket trevligt! och på tor få börjar jag att jobba kul med pengar men lite jobbigt att behöva jå upp typ fem på morgonen...men vad ska man göra liksom :P blir skönt att bo ensam lite me slippa regler och sånt =)
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0