Jobb, Jobb, Jobb och lite mera Jobb!

Jadu rubriken säger allt! har jobbat hela veckan och har inte haft någon tid för att sitta framför datorn. Men vad ska man göra bara att jobba på de! Den här veckan har det inte hant mycket jag har bara njutit av vädret. Och igår så var jag hemma hos en av Nikis kompisar på party! var mycket trevligt. Nu är jag hemma hos mamma ett litet tag och myser med min vovsing. PÅ måndag blir det jobb igen och två veckor framöver sen förmodligen off to Dalarna! Ska bli super kul att få vara med min brudar, hoppas även på att få träffa min älskade Matilda Matsson <3
Jag & Mormor
Mamma & Morfar
Katt!
Alex
Små syrror & Moster
Bror & Pappa
Cesar
Minna sjärnor badar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0