tränings värk...

hejsan! nu har det vart så mycket att göra så jag har inte haft tid att blogga eller inte lust för den delen heller. det har hänt mycket senaste dagarna. Jag har kommit hem till mitt kära stockholm över påsklov. vi har vart på landet med pappa och firat påska med släkten sen kom jag hem på sön då åkte jag till stallet och red ett dressyr pass. efter det så åkte jag hem och sprang in i dushen å åt mat inan jag drog in till stan med marika för att möta upp niki och hennes polare. Där så åkte vi först till vitan och hängde lite sen så åkte vi till rålis och satt runt en eld och myste.
Så kom jag hem halv tre på måndan så då la jag mig och sola några timmar så man har blivit lite brun. Idag så har jag vart i täby och fixat pass och köpte även en kofta. Så åt jag lunch och sen bar det av till stallet igen och en tur ut i det vackra vädret så kom små syrorna och pyssla lite på zigge så han blev glad =)
bilder från idag
bilder från sprotlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0